Professionele dienstverlening
Met aantoonbare kwaliteit

Klanten besteden hun (administratieve) processen uit aan uw organisatie en verwachten dat u de kwaliteit levert waar zij voor betalen. EQili biedt ondersteuning om de administratieve processen voor uw klanten eenvoudig en op een uniforme wijze aan te sturen en overzicht te houden over de voortgang en kwaliteit van dienstverlening. Hierdoor bent u in staat om de kwaliteit van uw dienstverlening aantoonbaar te verbeteren en de winstgevendheid in uw portefeuille te verhogen. Aantoonbare aftekening van werkzaamheden in EQili helpt bij het behalen en behouden van uw ISAE 3402 certificering.

Stel u voor:

  • Helder gedocumenteerde werkprogramma’s;
  • Een uitgekiend workflowproces zorgt voor de juiste aansturing en review van werkzaamheden
  • Digitale, professioneel ingerichte balansdossiers. Nooit meer zoeken naar dat ene document;
  • Online en Realtime inzicht in de stand van zaken van uit te voeren werkzaamheden;
  • Een optimale samenwerking en communicatie met controlerend accountants.

Kortom: Professionaliteit aantoonbaar op orde!

Hieronder ziet u welke Outsourcing-organisaties tot onze klanten behoren. Vraag nu een demo aan en ontdek de meerwaarde van EQili voor uw organisatie!

Oplossingen voor Outsourcing

Belangrijke voordelen

MAAK KENNIS
MET EQILI

Demo aanvragen

MAAK KENNIS
MET EQILI

Demo aanvragen

PUBLICATIES

Download onze Factsheets, Whitepapers en Klantcases

MEER WETEN OVER EQILI EN ONZE OPLOSSINGEN?

Vragen over ons, of onze oplossingen? Vertel ons waarmee we je kunnen helpen. We nemen binnen een werkdag contact met je op om jouw vragen te beantwoorden.


    Actueel

    Nieuws

    • sanderjonk

    Even kennismaken: Sander Jonk

    Team EQili blijft groeien! Sinds 1 december is Sander Jonk in dienst bij EQili als managing consultant. Sander heeft bedrijfskunde gestudeerd in Groningen en is de afgelopen jaren steeds een stapje Zuidelijker gaan wonen en werken. Hij woont nu [...]

    Blog

    Download

    Whitepaper: Een soepel afsluitings-proces in “het nieuwe normaal”

    Het jaar 2020 zal voor altijd herinnerd worden als het jaar waarin het niet langer vanzelfsprekend en noodzakelijk was om arbeid te leveren in de gezamenlijke kantoortuin. Het werken op afstand lijkt “het nieuwe normaal” te zijn. In dit whitepaper gaan we in op de randvoorwaarden […]